19-11-11: Majlis Resepsi Emy-Ayu

Kembali update!

Sekali lagi aku menghadirkan diri ke majlis persandingan kenalan. Kali ni di Kampung Melayu Rasa Tambahan, Rasa, Hulu Selangor. Aku tak berkesempatan hadir ke majlis pernikahan dan persandingan pihak perempuan pada 11 dan 12 November 2011 di Taiping, Perak. Jauh yeop! Aku tak dapat ambil cuti time tu dek kerana sibuk dengan persiapan terakhir untuk event Transnational Education Conference yang dijadualkan pada 15 & 16 November. Tarikh 'popular' yang dipilih ramai mempelai, 11.11.11...Emy-Ayu pun disatukan.

Dalam kesempatan yang ada, aku melapangkan diri ke majlis pihak lelaki - Suhaimi a.k.a Emy - bersama isteri ter-chenta, Intan Masayu a.k.a Ayu. Aku mengambil tugas untuk menumpangkan cik abg dan juga kenalan kembarku, Cik Dia Ida (nama popular beliau di fesbuk. :-p). Kami datang bertiga ke sana.

Sejujurnya aku katakan mempelai sangat comel, lagi-lagi pengantin perempuannya si Ayu. Dah macam perempuan Arab! Berseri betul wajah dia. Seri pengantin, seri bahagia! Aku yang tengok pun rasa bahagia. (Bukan berangan ye...tumpang gembira je.)

Sweet kan mereka? :-D

Aku dan teman-teman yang meraikan~ ;-)

Candid! Semangatnya pasangan ni sain buku autograph ye! ;-)

Terus-terusan aku mendoakan kebahagiaan mereka yang dah naik pelamin. Moga bahagia Emy-Ayu berpanjanganlah hendaknya. Cepat-cepat timang zuriat~~

#notakaki:  Jangan ada benci bila ikatan sudah dimeterai. Sekali dah akad, pikul tanggungjawab tu sampai ke hujung nyawa.

Comments

Popular Posts