03-03-12: Birthday Surprise!

Update!

Lama betul aku tak jenguk blog aku ni. Mood PMS membantutkan segalanya. Sekarang rasa lebih bersemangat nak cot-cet cot-cet! :-P

Aku dan kawan-kawan rapat berpakat untuk buat kejutan kepada Zul -- merangkap buah hati pengarang jantung Liyana. Perancang utama plan dah tentu la si Liyana...aku dan kawan-kawan cuma membantu menguruskan apa yang patut. Paling bermakna bila buah hati pengarang jantung aku pun kebetulan berkelapangan dan nak meluangan masa di KL (berganda rasa happy-nya) ;-)

 Berkerut aje muka Zul. Dia belum tahu lagi plan kitorang masa ni...

Sampai masanya! Penyanyi band seru nama Zul! Panic Zul dibuatnya! :-P

Berusaha selamatkan lilin! 2x nyalakan lilin! Si Apis siap tengok kipas kat atas! Funny betul time ni~ :-P

Speechless! Hahaha...

Sengih lebar si Zul. Aweknya tenang2 aje... :-D

Babak di mana kami semua paksa Liyana suapka Zul! Hahaha... :-D

Abang-abang senior pengakap, Udie (kiri) & Roshan hadir sama.

Cik Mal pun nak enter frame! :-P

Special moment! Bila mana Zul sendiri volunteer nak nyanyikan lagu buat si perancang kejutan! :-) Lagu 'Wonderful Tonight'.

Vokalis band sakat Zul...hahahaa...thanks, Abang Shahril!

Dari kiri: Lolan, Wandi & Aris.

And...this is StoneNine band. Perform di Bangi Kopitiam Ampang di setiap malam Sabtu. Thanks everyone!

Berjaya juga bantuan tak seberapa buat Liyana demi menjayakan misi. Nyaris tak dapat hubungi birthday boy hari tu. Happy bila tengok kawan-kawan pun happy. :-)

Semoga berbahagialah sahabat! Aku doakan moga kekal jodoh hingga ke hujung nyawa & berpanjangan ke syurgalah hendaknya!


#notakaki: Apa yang bermakna bukanlah nilai barang pemberian, tetapi nilai keikhlasan.


Comments

  1. mencis ar...
    gambar i x clear...!!

    ReplyDelete
  2. hahahaa....
    u kan VIP.
    kna blur2 kan atas faktor2 kselamatan. :-P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts