08-09-12: Wedding Kak Zizie Hashim!

A week after E.T's wedding, aku melapangkan diri attend kenduri adik kepada musician Edrie Hashim - Zizie Hashim. Mengikut perancangan, ada 2 jemputan untuk dipenuhi pada hari tu. Satu jemputan open house, satu lagi wedding reception. Tapi dek kerana parent ada jemputan open house juga pada malam tersebut, tak dapatlah memenuhi 2 jemputan seperti yang dirancang. Dapat pergi satu majlis aje...pinjam kereta parent la katakan. Lepas parent aku balik dari open house around 9 p.m., barulah aku keluar. Alkisahnya.

Antara moment yang sempat diambil:
 
Candid!

 Orang kata ni kembar aku - Kak Fiza. Sama tak muka? :-D

 Bersama bff Kak Zizie - Kak Wati. My ex-colleague masa kerja di Celcom BlueCube tahun 2010. :-)

 Bersama kawan-kawan rockers yang hadir sama! 

 Bersama tuan rumah - Kak Nurul @ Pat Candy & Abg Edrie Hashim~

Majlis yang berlangsung secara sederhana, bersama saudara mara terdekat dan kehadiran teman-teman yang sudi meraikan. Aku suka konsep macam ni. Truly simple! I'm inspired enough! Hehehe...

#notakaki: Bila di show, sempoi berjeans & t-shirt. Bila di kenduri, berkebaya pula.


Comments

Post a Comment

Popular Posts