Kurus. Cantik. Seksi.

3 perkataan yang selalu menghantui perempuan. Memang 3 perkara inilah yang selalu dipandang atau dicari lelaki buaya sejati. Perempuan yang ada tiga-tiga ciri ni dalam 1 pakej, confirm dapat banyak hits. Cuba upload 1 gambar da bomb di FB. Contohnya?

Hah. Terbuntang mata masing-masing bila tengok ni, kan? Baik laki, mahupun perempuan. Mengaku tak..?

Aku sebagai perempuan, memang aku akui ada juga rasa kurang selesa bila buah hati sendiri tertarik nak like + komen pada gambar perempuan spesies macam ni di FB. Apa? Aku patut bersyukur sebab buah hati aku lelaki normal? Ohh, itu dah tentu. Bukan lelaki normal kalau tak tertarik dengan liuk lentok wanita macam kat atas ni kan. Hatta lelaki berjanggut dan berserban pun boleh tergolek tergugat. Tapi, aku tetap rasa tak sedap hati. Disebabkan rasa cemburu terancam yang menjalari hati, aku mula menilik diri sendiri. Perlu ke aku jadi KURUS-CANTIK-SEKSI untuk kekal dengan dia?

Hati dan akal aku berperang! Fikiran berkata positif ala-ala Dr Fadzilah Kamsah, tapi hati aku pula bercakap ala-ala Lady Gaga! What the frog is going on?

Gua bengang bila mereka-mereka yang do bomb ni cuba mengekploitasi perhatian lelaki pujaan hati gua! Gua panas, der! Gua ni dah la lasak macam jantan. Gua simpan rambut panjang pun dah kira ayu dah. (Ayu ke?) Kalau dulu gua sauk t-shirt + jeans je bila keluar ke mana-mana. Sejak gua kenal cinta la gua belajar-belajar jadi awek yang ayu. (Ayu ke?) Eh eh. Apa kena dengan aku ni? Tiba-tiba je gua-gua bagai? Gua Kelam ke Gua Mulu ni? Hati gua memang panas ni, der...!! Gua rasa tenggelam je dek wanita-wanita putih gebu seksi meksi kat luar sana.

Yang rasa ralat tu...kadang-kadang yang meletop da bomb ni kebanyakannya yang aku jumpa dari golongan 'jan'. Opsss. Maafkan saya terlebih dahulu ya. Bukan SEMUA, tapi memang ADA. Saya sangat menghormati golongan ibu tunggal yang kematian suami atau berpisah dengan suami, yang kemudiannya telah membuatkan ibu tunggal ini bangkit dan bersusah payah membesarkan anak-anak tanpa adanya lelaki di sisi. Ini adalah golongan wanita yang sangat saya KAGUMI dan muliakan. Bukannya golongan 'jan' yang pasang body, melentik seksi sana sini untuk tarik perhatian lelaki! Sorry to say! Realitinya memang wujud. Dah macam pertandingan tayang dada + paha siapa paling putih gebu. Malah, gedik manjanya mengalahkan anak dara. Nak test saham naik tinggi mana.

Hak masing-masing? Ok ok. *Angkat tangan*

-Cik Mal-

#notakaki: Sexy is not about a SIZE. Agree?

Comments

Popular Posts