Azrina's Wedding!

31-Mac-2013. Lokasi Kampung Dato' Keramat.

Seorang lagi kawan ex-schoolmate since sekolah rendah naik pelamin! Si comel Azrina...jujur aku cakap, dia memang gorgeouslah. Photogenic. Tak payah cakap banyak. Biar gambar yang bercerita.

 Met my kembar nama. Dulu zaman sekolah rendah dia panggil aku Mal, aku panggil dia Mal. Bila kawan-kawan panggil Mal, kitorang sama-sama confuse. Hahaha. Naik sekolah menengah nama Mal maintain kat aku. SKPD & SMPKT bersama sampai tingkatan 5. Nor Akhmalaili and me, Nor Malini...with her first baby, Qayraa Incaa Meydinna. So cute of you, sayang! Auntie suka. Mmmuahh muahh!

 Met another friends and this hot mama! Hasrini! Kalau tak silap aku Hasrini ada masuk pencarian Dewi Remaja dulu. Dari kiri: Asmah, me, Hasrini and Nina with Picha omey omey!

 Eh ehhh...apesal misai aku senget? Hahahaa. Kanan sekali Nurusy Syuhada with her first baby. Aku dengan Asmah je single lagi. Soon okeh..or maybe soonest! :-P

 Once again, jumpa lagi my favourite baby...Picha! Budak putih gebu ni memang buat aku geyamm! Nak baby macam ni jugak. Mmuaaahhh!

 Bersama ex-schoolmate SKPD & SMKPT. Dari kiri, Alya and her mommy, Irdawati. Asmah...me...Shira Ochien yang memang gila-gila, tak berubah dari zaman sekolah menengah dulu. (Ohhh...terus aku teringat zaman nakal kami masa tingkatan 3 dulu. Tettt!!) Following by Fadh & Elmeda. Seronok jumpa kawan-kawan lama. Ramai yang dah kahwin dah bertunang.

 Pengantin dah salin pakaian. Time ni baru dapat snap! Candid pun candid laaa...

 Acara potong kek. Azrina with her sweet husband. Eh ehh...sweet ke handsome?

 Sebelum balik, jumpa pengantin gorgeous dulu ya. Selamat pengantin baru, Azrina!

Asal mata aku sepet cam anak Cina ni?

#notakaki: Tumpang happy lebih baik daripada dengki-mendengki, kan?

Comments

Popular Posts