25-09-11: Nyalan-nyalan open haosssss!

Pin pinnn...!! Cik Mal masuk mengadap!

Mahu update latest activity on my weekend, as usual. Rasanya ini open house terakhir yang aku terjah. Lepas ni dah habis bulan Syawal, maka tamatlah istilah raya sebulan ye. Tahun ni tak banyak rumah yang aku terjah. Hmm...tak apa laa kn, kalau tak...bertambah suburlah badan anak pakcik Man dan makcik Jun ni. Hehehee. Kali ni catat rekod, konvoi dengan awek-awek manis Malaya! Selalunya deal dengan kawan-kawan lelaki...yang perempuan follow lelaki...tapi tahun ni, all ladies been independent lah! Katakan tidak kepada lelaki. Hikhik...boleh ka macam tu? :-p

 

Terima kasih la pada kenalan lama si Hafiz Hassan yang sudi pelawa bekas kawan-kawan sekelas makan 'free'. Hehehe. Rezeki jangna ditolak, musuh jangan dicari. Tak gitu? Seronok dapat berjumpa, dah macam 'mini reunion'...bukan senang nak berkumpul macam ni. Hafiz ni senior aku masa aku sekolah rendah, tapi sekelas dengan aku masa tingkatan 6. Al maklum laa bekas student maahad. Funny guy, suka menyakat orang dan pandai menyanyi+mengaji. Haaa...aku ni macam tolong promote member la pulak kan. Hope dengar khabar baik lepas ni. Mana tahu kot ada jemputan makan nasi minyak pulak kan? ;-)

Comments

Popular Posts