Zaman Sekolah + Zaman Remaja!

Melihat gambar-gambar sepupuku di Facebook miliknya membangkitkan rasa rindu aku pada zaman sekolah! Betapa aku rindukan kenangan berbaju putih dan berkain biru. Tapi aku jadi pengawas, lain warnanya. Hehehe. Terimbau kenangan ketika di bangku sekolah menengah. Fokus dan pemikiran pada ketika itu hanyalah sekolah-sekolah-sekolah. Tanpa risaukan soal hidup, kerjaya, wang atau lain-lain perkara yang dihadapi oleh manusia bernama 'dewasa'. Indah, kan?

Johan Pertandingan Belon Udara Panas...if not mistaken la..goes to 4 Gigih (2002)! Hehee...really miss this moment!

Masa pertandingan bola jaring in year of 2000...tingkatan 2 time ni.
With classmates of 5 Gigih (2003)!

 Pasukan Bola Baling (P) Bawah 18 Tahun SMKPT...tahun 2003~

Tengah tunggu bas...ramai nak gi redeem kupon Pizza Hut free...tahun 2001!

Sangat berbeza aku dulu dan sekarang. Tak sangka dah lebih 10 tahun tinggalkan zaman sekolah. I am now totally different!


#notakaki: Pada 19-20 Sept lepas aku attend World Women Economic Forum 2011 di Sunway Resort Hotel & Spa, Bandar Sunway. Discussed and talked about women issues -- Strengthening Economic Empowerment for Women: A Blueprint for Success. Paling best dengar Tan Sri Dato' Sri Rafidah Aziz berucap. She had really impressed me with her speech! Spontan dan bersahaja. Walaupun dengan nada 'mang-lish' but she was so good in her speech! Sayangnya tak dapat jumpa depan-depan and talk to her...warga media dah sambar dulu~

Comments

Popular Posts