Update!

Selamat kembali!

Since raya sampai ke hari ni...aku takde mood nak update blog! Now dah ok la sikit. So, apa yang nak di-cotcetcotcet-kan hari ni?

Seminggu aku beraya di Kelantan, kampung halaman mama abah aku. Dari raya pertama sampai raya ke-4. Raya ke-5 dah berangkat balik KL. Sebetulnya abah aku berasal dari Jeli, Kelantan, mama aku berasal dari Grik, Perak. Tapi, dua-dua membesar di Kelantan. Aku je terlahir dan termembesar di KL. Adik-beradik aku pun. Kami semua tak reti cakap Kelantan!

Walaupun tak semua 12 orang adik-adik mama dapat berkumpul, segalanya masih meriah dalam kesederhanaan. Tahun ni juga aku 'keputusan' duit raya. Cucu sulung opah kononnya sudah cukup 'tua' untuk menerima duit raya. Tahun depan aku yang kena sumbangkan duit raya nampaknya. Anak buah tak ada lagi..sepupu-sepupunya nak dekat 20 orang! Habis laaa... (=.=)"


Dah puas beraya di kampung, balik KL je pergi beraya rumah kawan-kawan lak. Nampak gayanya...badan kembali mengembang le lepas ni. Oww nooo...!

#notakaki: Hari ni - 12 Sept - aku dah start kerja baru!

Comments

Popular Posts