25-12-11: LOUDSPEAKER Y2K11 Mega Concert~

Selang seminggu dari Konsert Fenomena 30 Tahun Search, sekali lagi aku melapangkan diri menghadiri konsert di Stadium Merdeka pada 25 Disember yang lalu. Konsert yang menggandingkan 2 penyanyi popular masa kini dan 2 lagi kumpulan rock lagenda: Faizal Tahir & The Royale FT Force, Lan & The Typewriter, XPDC & Wings. Tujuan utama aku nak tengok Awie, tapi sejujurnya malam tu aku lebih enjoy dengan persembahan dari Mael & XPDC.

With Dira Abu Zahar, hos Melodi --bertugas sebagai pengacara majlis semasa pembukaan konsert~

With Oney - ex-vocalist Lipan Bara & May (berambut pendek)

Bersama kenalan baru dan lama~

Gembira dapat meluangkan masa bersama si dia dan kawan-kawan. Ada yang dah lama kenal, serasi bersama. Ada yang baru kenal, masih malu-malu aku nak bertegur sapa. Tahun 2011 bakal melabuhkan tirai. Moga tahun 2012 dan tahun-tahun akan datang memberikan lebih banyak senyuman. Apa pun, kenangan di tahun 2011 akan tersimpan rapi dalam album sejarah! (^^,)

#notakaki: Aku takkan lupa muka somebody bila aku cerita pasal life, minat and activity aku sekarang yang lebih kepada genre rock. Reaksinya dengan muka 'penyek' berserta cebikan bibir. You don't like...up to you. But, show some respect lah. Tak perlu buat muka jijik macam you memang dilahirkan dalam high class life. Rock bukan muzik murahan. Jazz juga tak bermakna muzik orang-orang kaya sahaja. Music is universal~~


Comments

Popular Posts