Musim Kahwin!

Wohoooo! Agak lama aku tak jenguk blog aku ni. Fuhhh! Dusty! Hacchuuuummmm! :-P

My busy life-routine is one of the reason kenapa blog aku terabai. Busylah sangat, kan. Okay...manusia memang pandai create alasan. Letih plus no idea too! Cukup kukuh tak alasan ni? Hahahaa...whatever..! *tangan ke dada, mata ke atas*


Okay, apa aktiviti kali ni? Let's check my calendar diary. How much invitation I received so far?

  • 25 Nov - Pusat Komuniti Taman Ibukota 5, Setapak & perumahan PPR Desa Rejang, Setapak Jaya
  • 2 Dec - Keratong 7, Muadzam Shah, Pahang
  • 8 Dec - Dewan Orang Ramai AU2, Taman Keramat & Dewan Pengaman, PULAPOL
  • 16 Dec - Sungai Kapar Indah, Klang
  • 30 Dec - Taman Rasa Utama, Hulu Selangor

Nampak gayanya tak ada chance la aku nak kurus. Hahaha...psycho! I'll try my best to attend all the invitations. Insya ALLAH.

(gambar ihsan inche Google)

#notakaki: Seorang demi seorang bff dah mulakan langkah untuk berumahtangga. Patutkah aku rasa goyah sekarang? :-P








Comments

Popular Posts