Happy Birthday To Me~


Happy birthday to me! 2 Mei genaplah umur aku 22 tahun. Opss! Perasaan muda lak. Maaf. 26 tahun. There were so many things happened in my life...good and bad, sweet and bitter, happy and sad...and nothing could heal all the sorrows I had before. Apapun, aku bersyukur sangat-sangat...oleh kerana pengalaman yang aku lalui, aku berjaya berdiri di tahap ni. Sesungguhnya, bukanlah mudah!

Thanks to my good buddies, yang aku kenal lebih dari 10 tahun. Tak sangka la sudi belanja dinner on my birthday. So sweet la both of u babe! Hehe~


 With Cik Liyana~

With Cik Linda~

Sejujurnya aku tak dapat apa-apa hadiah masa hari lahir aku. Cuma ucapan-ucapan birthday penuh di wall FB aku. Cecah ratus jugalah, appreciate sangat! (^^,) Tapi...aku dapat something in June! Unexpected!

Blackburn Rovers jersey + Crocodile watch! Present from beloved persons!
Love u all...mmmuahhhh!!

#notakaki: Hanya doa meniti usia baru. Berharap perkara baik yang dimiliki pada hari ni berkekalan.


Comments

Popular Posts