22-12-12: Short Vacation in JB!

Bulan Disember bulan yang busy, every weekend aku ada aktiviti! Pheww! I love it! I love weekend~

Kali ini aku melapangkan diri ke negeri Johor! Pertama kali aku jejak JB! Hahaaa...kesian kan? Sebelum ni aku pernah ke Segamat dan Kluang, itu pun sebab hadiri kenduri kahwin pakcik aku dan sepupu aku. Kali ni, aku ke sana untuk jumpa kawan lama aku - Nurul Ain Yusof!!

Dan...dalam saat-saat akhir aku dapat idea. Nak buat birthday surprise untuk si dia! :-) Ain banyak mainkan peranan, dan dia jugak la tukang ambil gambar dan tukang beli kek! Hehehee. I love you so much, Ain dear! Lama betul tak jumpa...tapi masih macam dulu! :'-)

Inilah Cik Ain yang sangat aku rindui!
Last time berjumpa Januari 2011, jumpa semula Disember 2012! ;-)

Happy belated birthday, my dear Lolan! May ALLAH bless you always...

Moga dipermudahkan segala urusan kami. ;-)

Kek pilihan Ain. Yummy

Till we meet again, Ain! Percutian yang terlalu singkat!

#notakaki: "Surround yourself with people who know your worth. You do not need too many people to be happy. Just a few REAL ones who appreciate you for exactly who you are." - Alhamdulillah, dipertemukan dengan teman-teman yang memahami dan masih mesra bersama meskipun lama tak bersua muka. Moga persahabatan ini berkekalan hingga ke hujung nyawa.


Comments

Popular Posts