29-05-10: Friend's Wedding~

Seorang lagi rakan sekolah aku dulu dah melangkah kaki ke gerbang perkahwinan. Aku melapangkan diri menghadiri majlis bersama mama dan abah walaupun malam sebelumnya aku diserang selsema, batuk dan demam. Mujur juga esoknya aku dah gagah bangun dan berjalan ke hulu ke hilir. Kalau disuruh berlari 100 meter pun aku mampu rasanya. Cuma tinggal saki baki batuk yang sememangnya ambil masa untuk reda. Beberapa gambar sempat diambil sebagai kenang-kenangan...

Haza dan suaminya...

Upacara memotong kek

Di pelamin...betul-betul cantik...

Aku bersama teman-teman sekolah dan kedua pengantin...

Candid shot~

Gambar yang paling aku suka~ (^,^)v

Bersama ex-schoolmates yang dah bertahun-tahun tak jumpa~

Apa pun, tahniah kepada rakan sekolahku, Hazatullaila Zainol dan suaminya, Husairi. Semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa. Bila pula turn aku ya?

Comments

Popular Posts