29-01-12: Wedding Adik Shahrin~

Ok, wedding pertama di tahun 2012 yang aku hadiri. Majlis resepsi senior dan junior aku masa sekolah menengah dulu, Shahir Rosli dan Nurul Ain Abu Zarin. Ain ni merangkap adik kepada kenalan sekelas aku masa tingkatan 1 hingga 3 - Ahmad Shahrin. (Err. Skema kan ayat aku ni.) Dalam majlis yang bertemakan warna ungu ni, aku dan geng nakal masa zaman sekolah menengah duduk semeja dan berborak sakan. Kami ber-reunion sekali lagi. Kalau tak silap aku...last time kami semua berkumpul masa kenduri kahwin salah seorang geng kami -- Fawzea -- pada 21 Mei 2010. Ahah. Lama kan?

 Aku bersama Ain & Liyana~

 Kami berenam. Masih bujang! ;-) Kurang seorang. Fawzea tak ada sama.

Aku naik pelamin lagi...hehehe.

Bersama abang pengantin yang comel! ;-)

Ini dia pasangan mempelai - Shahir dan Ain. Semoga ALLAH merahmati rumahtangga kalian berdua...berkekalan hingga ke syurga hendaknya. Aminnnn.....

Seronok tengok orang yang dah sampai seru untuk mendirikan rumahtangga. Hati ni terusik jugalah...tapi nak buat macam mana...walau keinginan tu dah membara, keadaan belum mengizinkan lagi. Aku berdoa moga jodoh aku bersama si dia dikekalkan dengan ikatan pernikahan. Insya ALLAH~

Aku ada tonton satu video di Facebook yang dikongsikan oleh kawan baik aku. Dia pun bakal bernikah bulan Jun akan datang. Dan aku akan jadi pengapit pengantin. Weee. (Serious aku sangat excited!) Aku nak share kat sini. Yang pastinya video ni buat aku ketawa. :-D

Dah faham kenapa aku ketawa? :-)

#notakaki: Perkahwinan itu bukan bebanan tetapi satu TANGGUNGJAWAB. Bila ikhlas melaksanakan tanggungjawab, insya Allah dipermudahkan apa jua urusan....


Comments

  1. biasalah ni orang gabrah.... kita x blh buat ape.. jgn gelakkan... dugaan semasa menikah ni...

    ReplyDelete
  2. thewankaren: bukan ketawa mngejek lah pakcik! kalau bakal suami mal mcm nipn mal snyum2 bahagia tgk dr jauh...

    ReplyDelete
  3. cik ain: next reunion...wani's engagement, maybe? ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts